سه شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خانه / دسته‌بندی نشده / آبگوشت ذرت يک شام کم کالري
آبگوشت ذرت

آبگوشت ذرت يک شام کم کالري

با سبزيجاتي که در منزلتان داريد يک شام کم کالري و خوش طعم درست کنيد.

طرز تهيه يک شام ساده از سبزيجات را در اين دستور برايتان آورده ايم. اين غذا کم کالري است. مي توانيد يک کاسه از آنرا به عنوان يک شام رژيمي مصرف کنيد و از طعم آن لذت ببريد.

مواد لازم براي آبگوشت ذرت يک شام رژيمي :
روغن زيتون     2 قاشق چاي خوري
پياز      يک عدد خرد شده
استاک سبزيجات      4 فنجان
کنسرو ذرت      يک قوطي
روغن کنجد     يک دوم قاشق چاي خوري
موسير     4 عدد نازک
گشنيز خرد شده تازه     به مقدار لازم براي سرو

تهيه کردن استاک سبزيجات :
استاک سبزيجات خوشمزه نه تنها بسيار آسان است، بلکه بهترين راه براي خلاص شدن از سبزيجات اضافه داخل يخچال مي باشد.

جوشاندن يک مشت سبزيجات و گياه و فلفل با آب، به شما مايه اصلي يک سوپ معطر و مغذي، انواع خورش ها و تعداد بيشماري از غذاهاي ديگر را خواهد داد.
شما مي توانيد انواع سبزيجات را براي تهيه استاک سبزيجات استفاده کنيد ولي هرگز هويج، پياز و کرفس را فراموش نکنيد، زيرا اينها سبزيجات ضروري براي تهيه استاک سبزيجات معطر هستند.

براي تهيه اين استاک، تمام سبزيجات را شسته و به تکه هاي بزرگ خرد کنيد. حتي پياز را تنها به دو نيم تقسيم کنيد.
همه سبزيجات خرد شده را در يک قابلمه بزرگ بريزيد. مواد باقيمانده و آب را نيز اضافه کنيد.

طرز تهيه آبگوشت ذرت يک شام کم کالري :
روغن را در يک ماهي تابه بزرگ روي حرارت ملايم گرم کنيد.
پياز را اضافه کرده و آن را تفت دهيد تا بپزد. وقتي پياز ها نرم شد.

استاک سبزيجات را اضافه کنيد و سپس کنسرو ذرت را با آب آن به مواد اضافه کنيد.

حرارت را زياد کنيد و مواد را به جوش آوريد.
بعد از به جوش آمدن حرارت را کم کنيد .روغن کنجد را بيفزاييد و مقداري از موسير خرد شده را نيز اضافه کنيد.

يک دقيقه اين ترکيب را بجوشانيد و سپس مي توانيد آنرا از روي حرارت برداريد.
در ظرف سرو بکشيد و روي آنرا با گشنيز و موسير باقي مانده تزيين کنيد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =