سلیقه مرغ بریان خورها را بشناسیم

سلیقه مرغ بریان خورها را بشناسیم

سلیقه مرغ بریان خورها را بشناسیم: با توجه به اینکه شناخت ذائقه مصرف کننده برای بهبود یک کسب و کار غذا ضروری است این مطلب را حتما بخوانید:

ترجمه: گروه بین الملل فود کلینیک

به گزارش گروه بین الملل فودکلینیک بر اساس تحقیقی که موسسه تحقیقات غذایی بریسان شیکاگو در وب سایت خود منتشر کرد تقریبا نیمی از مصرف کنندگان مرغ بریان در امریکا ترجیح می دهند مرغ بریان آماده را با دستورالعمل های جدید غذایی نظیر انواع سالاد و تاکو آماده کنند .

جوجه روتیسری 1.jpg

چهار دلیل مصرف کننده برای انتخاب مرغ بریان

  • مصرف کنندگان مرغ بریانهای جوجه گردان را در درجه اول برای راحتی انتخاب می کنند.
  • مصرف کنندگان مرغ جوجه گردان را سالم می دانند.
  • مصرف کنندگان مشتاق برای امتحان کردن طعم های بیشتری از مرغ جوجه گردان هستند و انواع طعم دار را ترجیح می دهند.
  • مصرف کنندگان از مرغ جوجه گردان در کنار یا ترکیب با این غذاها استفاده می کنند: تاکو، انواع سالاد، کاسرول و …

چرا مرغ بریان؟

این گزارش می افزاید: برای درک بهتر اینکه چرا مصرف کنندگان مرغ جوجه گردان را انتخاب می کنند، شش گزینه مختلف از قیمت تا راحتی را به آنها ارائه کردیم:

94 درصد از مصرف کنندگان پاسخ دادند که دلیل انتخاب مرغ جوجه گردان به دلیل راحتی است. به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان به یافتن راه‌هایی برای قرار دادن غذاهای آماده روی میز بدون کار اضافی ادامه می‌دهند، بنابراین خرید یک محصول آمادهمانند مرغ بریان بدون کار اضافی تعجب آور نیست.

به عبارت ساده تر مصرف‌کنندگان به دنبال راهی بدون دردسر برای چیدن وعده‌های غذایی روی میز هستند که زمان‌بر نیست

مصرف کنندگان همچنین اضافه کردند که طعم بخش مهمی از انتخاب آنها است.

علاوه بر این اکثر مصرف کنندگان معتقدند مرغ جوجه گردان یک گزینه غذایی سالم است، بنابراین جای تعجب نیست که سهم مهمی از سبد غذایی را در بر می گیرند

چگونه مصرف کنندگان مرغ بریان را سرو می کنند؟

تاکو؟ سوپ ها؟ کاسرول؟

اکثر مصرف کنندگان (92٪) گزارش کردند که مرغ جوجه گردان را همانطور که هست سرو می کنند. که به طور خاص به این معنی است که برای این دسته خاص از مصرف کنندگان، طعم و مزه مرغ جوجه گردان بسیار مهم است.

با این حال، مصرف کنندگان هنوز در حال یافتن راه های دیگری برای خوردن مرغ جوجه گردان هستند. تقریباً نیمی از مصرف کنندگان مرغ را خرد کرده یا برش می دهند و از آن در دستور العمل های جدید استفاده می کنند، از جمله: تاکو، سالاد و سوپ.

taco1.png

میزان مصرف مرغ بریان در دوران کرونا

به گزارش گروه بین الملل فود کلینیک در بخش دیگری از این تحقیق با توجه به COVID-19 تصمیم گرفته شده از مصرف کنندگان سوال شود که آیا عادات خرید جوجه گردان آنها از زمان شروع همه گیری تغییر کرده است یا خیر؟

جالب اینجاست که حدود نیمی از مصرف کنندگان عنوان کرده اند که هیچ تغییری در میزان خریدشان ایجاد نشده. اگرچه، تقریباً 30 درصد از مصرف‌کنندگان پاسخ دادند که مرغ جوجه گردان را بیشتر می‌خرند، زیرا احساس می‌کنند این مرغ دارای ارزش غذایی بالایی است، همه کاره است و پخت و پز خانگی را آسان‌تر می‌کند. با این حال حدود 20 درصد هم از بعد از بیماری کرونا کمتر این محصول را می خرند چرا که مصرف کنندگان مواد غذایی کمتر در فروشگاه ها و بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند و به نظر آنها خرید مرغ بریان نیاز به انتخاب فیزیکی آن بر اساس ترجیح مصرف دارد.

این گزار ش در این بخش اینگونه نتیجه گیری می کند: به طور کلی، ما متوجه شدیم که مصرف کننده معمولی یک مرغ جوجه گردان را یک بار در ماه یا بیشتر خریداری می کند.

این مطلب را هم بخوانید:

بریانکده انتخاب طلایی آماتورهای کسب و کار

علاقه به مرغ با طعم های سفارشی

در بخش دیگری از گزارش گروه بریسان آمده است: ما دریافتیم که مصرف کنندگان علاقه مند به چشیدن طعم های متنوع تری از مرغ جوجه گردان عرضه شده در فروشگاه مواد غذایی هستند. علاوه بر این، مصرف کنندگان گزارش دادند که مرغ جوجه گردان را با سس های مختلف ترجیح می دهند. این امر می‌تواند فرصتی برای سرمایه‌گذاری بر روی دسته‌ای از مصرف‌کنندگان باشد که می‌خواهند جوجه بریان خود را مطابق ذایقه خود تهیه کنند. تهیه کیت‌های مختلف سس و یا بسته‌های چاشنی و دستورالعمل‌های ویژه می‌تواند طعم‌های گسترده‌ای را ارائه نموده و در عین حال به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا آنها را با سلیقه شخصی خود اضافه کنند.

spices.png

travis-yewell-UaQCpG0frpI-unsplash.jpg
ryan-concepcion-50KffXbjIOg-unsplash.jpg

نکات کلیدی صنعت مرغ بریان

از آنجایی که اکثر مصرف کنندگان جوجه جوجه گردان را همان طور که هست می خورند، بنابراین طعم کلی مرغ بسیار مهم است.

بسیاری از مصرف کنندگان جوجه های جوجه گردان را یک ارزش عالی می دانند. برای افزایش ارزش حتی بیشتر، امکان نوآوری با بسته بندی های سفارشی وجود دارد که می تواند شامل سس و سایر روش های اضافه کردن طعم به مرغ جوجه گردان باشد.

تهیه کیت های غذا نظیر سالاد و تاکو در کنار مرغ بریان یک فرصت عالی است، زیرا با رفتار فعلی مصرف کنندگان مطابقت دارد و چیزی است که آنها در آینده علاقه مند به خرید آن هستند.

به طور کلی، مصرف‌کنندگان مرغ جوجه‌گردان را سالم می‌دانند که همین واژه سلامت می‌تواند کلمه‌ای مفید برای بازاریابی برای مصرف‌کنندگان باشد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *