گروه بین المللى نوین زعفران در جهت از بین بردن ذهنیت عمومى مبنى بر تلقى زعفران به عنوان یک کالاى لوکس و گران قیمت و قرار گرفتن آن به عنوان کالاى عادى با نیاز و مصرف روزمره با همکارى فروشگاههاى زنجیره اى از جمله گروه بین المللى ماف پارس (هایپر استار ) زعفران را در این آخر هفته به صورت پالت شده عرضه مى نماید.
پیش ازاین زعفران در اغلب فروشگاههاى ایران داخل شلف هاى غیر قابل دسترس و قفل شده
یا توسط صندوقداران ارائه مى شده است .
على شریعتى مقدم مدیر گروه بین المللى نوین زعفران و مرد سال صنعت غذاى ایران به خبرنگار ما گفت ،
اگر چه زعفران ارزشمدترین رستنى هاست ولى میزان مصرف نوع خالص و مرغوب آن در نوشیدنى ها و غذاهاى مختلف بصورت روزانه هزینه ناچیزى کمتر از نیم درصد نسبت به متوسط هزینه هایى که براى غذا مصرف مى شود دارد و بخصوص اثر آن بر سلامتى مانند نشاط آور بودن و پیش گیرى از سرطان و بیماریهایى قلبى عروقى ، آلزایمر ، پیر چشمى ، تقویت قواى جنسى و… بسیار بیشتر و بالاتر از هزینه ناچیز آنست .
یا توسط صندوقداران ارائه مى شده است .
على شریعتى مقدم مدیر گروه بین المللى نوین زعفران و مرد سال صنعت غذاى ایران به خبرنگار ما گفت ،
اگر چه زعفران ارزشمدترین رستنى هاست ولى میزان مصرف نوع خالص و مرغوب آن در نوشیدنى ها و غذاهاى مختلف بصورت روزانه هزینه ناچیزى کمتر از نیم درصد نسبت به متوسط هزینه هایى که براى غذا مصرف مى شود دارد و بخصوص اثر آن بر سلامتى مانند نشاط آور بودن و پیش گیرى از سرطان و بیماریهایى قلبى عروقى ، آلزایمر ، پیر چشمى ، تقویت قواى جنسى و… بسیار بیشتر و بالاتر از هزینه ناچیز آنست .
گروه بین المللى نوین زعفران به طور همزمان همکارى و پروموشن هایى را با کارفور و سایر فروشگههاى زنحیره اى در کشورهاى دیگر براى معرفى و مصارف بیشتر زعفران خالص و مرغوب انجام مى دهد .