سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶
خانه / همایش‌ها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه‌ها / همایش و نمایشگاه”چشم انداز برندهای بین المللی، صنعت فست فود ایران”

همایش و نمایشگاه”چشم انداز برندهای بین المللی، صنعت فست فود ایران”

درباره اولین همایش و نمایشگاه فست فود و صنایع وابسته ایران

اهداف برگزاری همایش و نمایشگاه جنبی:
  • آشنایی و معرفی داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های کشور در صنعت فست فود داری و تجهیزات مورد نیاز.
  • ایجاد زمینه های مناسب بمنظور بهره گیری از ظرفیت ها صنعت فست فود ایران و بهره مندی از سطح بسیار بالای تجربیات جهانی در صنعت فست فود.
  • فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ورود برندهای فست فود جهانی، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه بین المللی و یافتن راهکارهای لازم بمنظور رفع موانع موجود تا حد امکان و با در نظر گرفتن معیارهای و شرایط فرهنگی کشور.
  • آشنایی دست اندرکاران و فعالین صنعت فست فود داخلی با سازمان ها، انجمن‌ها، و نهادهای متولی صنعت فست فود در خارج از کشور و ارتقاء جایگاه صنعت فست فود از دیدگاه کیفی در جامعه.
  • آشنایی دست اندرکاران صنعت فست فود با نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در عرصه بین المللی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
  • آشنایی با مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت رستوران داری از نوع فست فود و یافتن راهکارهای ممکن برای مرتفع نمودن آنها.

مخاطبین همایش

mokhatabin asli resized

  • سرمایه گذاران در صنعت فست فود
  • برندهای بین المللی صنعت فست فود در دنیا
  • صاحبین برندهای شناخته شده داخلی در صنعت فست فود
  • سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات صنعتی آشپزخانه در صنعت فست فود
  • ارائه کنندگان خدمات دهندگان به رستوران‌های فست فود
  • تولیدکنندگان مواد اولیه مصرفی در فست فود
  • علاقه مندان و سایر فعالین در صنعت فست فود

محورهای برگزاری همایش نیز عبارتند از:
  • ورود برندهای بین المللی فست فود، فرصت یا تهدید؟!
  • ارتقاء سطح کیفیت خدمات، انتخابی بی بدیل برای بازیگران فعلی صنعت فست فود ایران
  • افزایش بهره وری، تنها راهکار بقاء در حضور بازیگران بین المللی
  • توجه به فرهنگ ایرانی، مَفری امن در هجوم بازیگران جهانی صنعت فست فود
  • Competition یا Coopetition، صنعت فست فود ایران در پساتحریم
  • فاصله دانش فنی دستگاه‌ها و تجهیزات صنعت فست فود ایرانی با دانش فنی روز دنیا
  • میزان آمادگی تأمین کنندگان مواد اولیه مصرفی فست فود داخلی به بازیگران جدیدالورود بین المللی
  • جایگاه آموزش منابع انسانی متخصص در ارزیابی رقابت پذیری، صنعتی مملو از خدمات
  • فست فود؛ فروش کالا، عرضه خدمات همراه یا هر دو
  • لزوم بازنگری در ارزیابی نهادهای نظارتی بر فعالیت فست فود داران فعلی و ورود برندهایی با استانداردهایی ورای پارادایم‌های کنونی در ایران
  • جایگاه مجتمع‌های تجاری مدرن در میزبانی برندهای بین المللی صنعت فست فود
  • یک انتخاب، دایناسور باشیم یا مارمولک!
  • لزوم بازنگری در مدل کسب و کار سنتی بازیگران صنعت فست فود ایران
  • برندسازی و تبلیغات در صنعت فست فود
  • زمین بکر فضای مجازی، شعبه جدید فست فود دارند!

شورای سیاستگزاری و کمیته اجرایی

shoaraye asli resized

گروه دانش گستران پریزاد اولین مجموعه دانش بنیاد فعال در حوزه مجتمع های تجاری چند منظوره، برندهای خرده فروشی و صنایع مرتبط است

این گروه با همراهی مشاوران و ناظران علمی، همچنین کارشناسان خود در حوزه نشر در صنعت مجتمع های تجاری چند منظوره وارد شده است و فی الحال ترجمه منابع آموزشی معتبری همچون “راهنمای جامع مدیریت مجتمع های تجاری چند منظوره” سه جلدی را در دستور چاپ دارد. این گروه، به روز آوری و مناسب سازی تجربیات و تألیفات بین المللی را بومی سازی نموده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

هم اکنون گروه دانش گستران در حال تهیه و تدوین ترجمه های فارسی و تألیفات گوناگون در حوزه های مرتبط با مجتمع های تجاری است تا با ارایه آنها نقش خود را در پیشرفت روز افزون علم کشور ایفا نماید. شایان ذکر است که این گروه در زمینه تدوین کتب علمی نیز فعالیت دارد و با ناشران مختلف همکاری می نماید.

مجموعه پریزاد با ورود به عرصه مدیریت مجتمع های تجاری چند منظوره، گامی نو در مدیریت نشریات مختلف در زمینه های مراکز تجاری و برندهای خرده فروشی برخواهد داشت. از جدیدترین خدمات در این عرصه راه اندازی نشریه تخصصی مجتمع های تجاری چند منظوره است که مبتنی بر منابع معتبر بین المللی و دستاوردهای داخلی تهیه و برای استفاده داخلی بومی سازی خواهد شد.

در نشریه تخصصی مجتمع های تجاری رعایت استانداردهای جهانی به نحوی طراحی شده است که گروه پریزاد را قادر می سازد تمام نشریه/ات خود را در زمانی در حدود یک سال به نمایه های معتبر بین المللی وارد نماید.

برخی از مهمترین تألیفات و نشریات در ذیل آمده است:

  • کتاب “راهنمای جامع 3 جلدی مدیریت مجتمع‌های تجاری چند منظوره”
  • کتاب “دانش نامه تخصصی مدیریت مجتمع های تجاری چند منظوره”
  • کتاب “گردشگری نوین (با تاکید بر مجتمع های تجاری چند منظوره”
  • کتاب “می خواهم فست فود داشته باشم”
  • “سوق” اولین نشریه تخصصی مجتمع‌های تجاری چند منظوره ایران

گروه پریزاد رسالت خود را بر ارتقای ذائقه ذی نفعان مستقیم و غیر مستقیم در حوزه دانشی صنعت مجتمع های تجاری چند منظوره بنا نهاده است. و هر گونه فعالیتی در حوزه ارتقاء دانش از تولید منابع ارزشمند داخلی، ترجمه منابع معتبر بین المللی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی و دعوت از تیم های فعال بین المللی در سایر کشور به منظور اشتراک تجربیات و فعالیت های آموزشی خود تحولی را رقم خواهد زد.

برای بازدید از وب سایت پریزاد اینجا کلیک کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =