شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خانه / اخبار / وقتی کار خوب کردن مثل آب خوردنِ-گزارش تصویری همایش آب دی دی

وقتی کار خوب کردن مثل آب خوردنِ-گزارش تصویری همایش آب دی دی

به گزارش فودکلینیک؛ بازاریابی خیرخواهانه  یا مسئولیت اجتماعی (csr) که امروزه توسط بسیاری از سازمانهای اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، یکی از دغدغه‌هایی است که از جانب آب معدنی «مهرآب بهشت» با برند “دی‌دی” برای مصارف خیریه اختصاص یافته و قرار است بخشی از سود آن به مسائل خیریه اختصاص یابد. این برند محصولی تولید کرده که با استفاده از آن به امور خیر بپردازد. نکته متفاوت حرکت این برند با دیگر برندهای فعال در این حوزه این است که این برند سود فروش هر رنگ متفاوت از آب معدنی را برای هدف خیرخواهانه خاصی سرمایه گذاری کرده است.
چهاردهم اسفندماه 1393 همزمان با روز نیکوکاری و در شهرستان نیر از توابع استان اردبیل پروژه ای مورد بهره برداری قرار گرفت که به گفته آگاهان نه تنها در سطح ملی بی نظیر، بلکه در ابعاد بین المللی نیز کم نظیر بود. در روز یاد شده کارخانه مهرآب بهشت با ظرفیت تولید 110 میلیون بطری آب معدنی و تصفیه شده و با برند DIDI آغاز به کار کرد. این پروژه تا اینجا به نظر یک پروژه سرمایه گذاری معمول به نظر می رسد، اما جالب است بدانید که سرمایه گذاران این کارخانه تمامی درآمدهای حاصل از این واحد تولیدی را در قالب یک موسسه خیریه با همین نام و زیر نظر هیات امنا به مصارف عام المنفعه اختصاص خواهند دارد. تولیدات این مجموعه در سه رنگ بطری و با اهداف خاص اعلام شده به بازار راه یافته است. درآمد بطری های آبی یا DIDI Tomorrow صرف بسترسازی برای آینده کودکان می شود، در آمد بطری های صورتی یا DIDI Hope به پیشگیری و درمان سرطان خصوصا سرطان سینه زنان که بیشترین آمار را در کشور به خود اختصاص داده، تخصیص می یاد و درآمد بطری های سبز یا DIDI Green نیز برای پاسداشت محیط زیست هزینه خواهد شد.

مراسم سالگرد تاسیس موسسه نیکوکاری راز در تاریخ 13 اسفند 1394 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور هیات امنا و فعالان صنعت برگزار گردید.

 

20160303_105847ی 20160303_110244 20160303_111840 20160303_112233 IMG_0870 IMG_0873  IMG_0881     IMG_0894  IMG_0898 IMG_0899

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =