پیتزا فروشی اسلایسی؛ پُرسود، پُرمشتری و کم رقیب در کشورمان و کسب و کاری پر رونق در جهان است و بعنوان کسب و کاری مجزا از پیتزا رستوران مطرح است
تصور کنید یکباره هوس پیتزا کردید یا مثل من فرزندتان عاشق پیتزا است و وقت و بی وقت بهاته پیتزا میگیرد و شما نه بودجه حداقل 250 هزار تومانی خرید یک پیتزای درسته را دارید و نه تمایلی به خوردن هر روزه آن را.
چاره کارتان پیتزا فروشی های اسلایسی است؛
با فود کلینیک همراه باشید و ویدئوی زیر را ببینید تا به مزایا و ظرفیت های شگفت انگیز این شاخه از کسب و کار غذا در کشور بپردازیم که هنوز دست نخورده باقی مانده است.
اصولا امروزه در دنیا پیتزا رستوران و پیتزا فست فود دو شاخه مجزا از یکدیگرند
در میان انبوه پیتزا فروشی هایی که امروزه حتی در شهرها و روستاهای کوچک کشور هم به وفور بافت می شوند، جای خالی فروشگاههایی نظیر شیرینی فروشی یا نان فانتزی که هم پیتزا را داغ و تازه سرو کنند و هم به صورت اسلایسی یا تکه ای بفروشند بسیار خالی است و چنین کسب و کاری نه تنها در تهران که در کلیه شهرهای کشور بسیار پُرسود، پُرمشتری و کم رقیب است.
در مطالب و ویدئوهای گذشته فود کلینیک تلویحا به این موضوع پرداخته شده بود که می توانید در لینکهای زیر مشاهده نمایید:
نانوایی های بربری می توانند پیتزا بپزند!
پیتزاپزی به سبک نانوایی در ایتالیا
امروزه در کشور به جز چند نمونه کوچک و انگشت شمار و البته فست فود زنجیره ای پیزارو که از سال گذشته اقدام به تاسیس شعب خود نموده، ظرفیت پاسخگویی به این تقاضای عظیم از سوی مشتریان تقریبا نزدیک به صفر است و حال آنکه بخش مهمی از صنعت فروش پیتزا در دنیا به پیتزا فروشی اسلایسی اختصاص دارد و اصولا امروزه در دنیا پیتزا رستوران و پیتزا فست فود دو شاخه مجزا از یکدیگرند و افردی که معمولا به دنبال میان وعده ای سریع، کم هزینه هستند یک یا چند تکه پیتزای آماده با طعم های متفاوت و هزینه نسبتا مناسب تر را به نشستن در رستوران و نیم ساعت انتظار برای آماده شدن سفارش خود ترجیح می دهند و این تفاوتی است که در کشورمان تا کنون نا دیده انگاشته شده است.
نکات جالب توجه ویدئو:







